M.I.S

דרושים

M.I.S הינה החברה המובילה בישראל בהפעלת כלי ניהול, מחקר ובקרה לשיפור הביצועים
בממשק עם הלקוח. החברה גדלה, מתפתחת ומחפשת אותך!
בעקבות הרחבת הפעילות אנו מחפשים אנשים איכותיים ומסורים למגוון משרות

לקוחות סמויים

אוהב/ת לנהל לעצמך את היום? חי/ה את עבודת השטח? מחפש/ת עבודה גמישה, מאתגרת ולא שגרתית? רוצה לקחת חלק בשיפור חוויית השירות בארץ? אם כן, התפקיד הזה הוא ממש בשבילך!

לקוח הסמוי הוא לקוח רגיל לחלוטין המבקר בבתי עסק שונים ובודק ובוחן נושאים שונים הנוגעים לטיב השירות והמכירה, איכות הגשת המזון, חזות העובדים ובית העסק ועוד. בסיום הביקור ממלא הלקוח הסמוי טופס מקוון בו הוא מדווח על ממצאי הנושאים שבדק. בזכות הדיווח של הלקוח הסמוי מתגלים ומטופלים נושאים שונים הדורשים שיפור.

כל אחד יכול להיות לקוח, התפקיד שלנו הוא ללמד אותך להיות גם סמוי.
מועמדים שמתקבלים לעבודה עוברים תהליך הסמכה והכשרה בליווי צמוד אשר בסופו יידעו כיצד לבדוק ולבחון את הנושאים הדורשים בדיקה וכיצד להתנהל באופן עצמאי בשטח.

לעיתים מזמין השירות מעוניין לבדוק את העסק שלו, ולעיתים עסק מזמין את השירות על מנת לבדוק את המתחרים שלו.

 

הביקורות יכולות להתבצע בכל בית עסק שנותן שירות ללקוחות – חנויות בגדים, בתי קולנוע, סופרים, בנקים, בתי קפה, מסעדות ועוד.
מבין לקוחותינו:
ארומה ישראל, רנואר, H&M, NIKE, ורדינון, נעמן, קפה עלית, צ'וקה, ניו דלי, אופיס דיפו, בית הקולנוע רב חן ויס פלנט, בנק הפועלים, אלבר ועוד. 
זמן השהייה בביקורת נקבע בהתאם לאופי בית העסק שנבדק.
לדוגמא, ביקורות טלפוניות עשויות להימשך כ-10 דקות, ביקורות אופנה ומזון מהיר עשויות להימשך כ-20-25 דקות וביקורות במסעדות עשויות להימשך כשעה. 
לזמנים אלו צריך להוסיף עוד כ-15 דקות אשר אותן צריך להקדיש למילוי הטופס המקוון והדיווח על הממצאים שעלו בביקורת.
התשלום ניתן עבור כל ביקורת בנפרד והוא נקבע בהתאם לזמן שנדרש לבצע אותה ולמורכבות שלה.
לכל ביקורת מתווסף תשלום עבור רכיב הנסיעה ורכיב בונוס אשר נקבע על פי איכות ביצוע הביקורת וכתיבת הממצאים.
התשלום שניתן עבור כל ביקורת יהיה גלוי לכם מראש במערכת הלקוחות הסמויים המקוונת שלנו.
הביקורות מבוצעות בבתי עסק בכל הארץ – מאילת ועד קריית שמונה.

 

אנו מחפשים לקוחות סמויים שיכולים לעבוד לפחות יום אחד מלא בשבוע (בין הימים א'-ה'). 
ביום עבודה מלא תבצעו כ-8 ביקורות שונות.
כמובן שיתאפשר לכם לבצע ביקורות נוספות בימים אחרים בכפוף לזמינות של ביקורות.

בחלק מהביקורות תידרש לבצע רכישה וזאת בכדי לדמות לקוח טבעי וכן לבדוק את תהליך השירות שניתן לך בקופה.
הרכישה תתבצע באמצעות תשלום במזומן/כרטיס האשראי שלך.
סכום הרכישה יוחזר לך על ידינו במלואו באמצעות העברה בנקאית ב-2 בכל חודש, בנפרד מתלוש השכר. 

בסוף כל חודש עלייך לשלוח בדואר למשרדינו את כל המוצרים שרכשת באריזתם המקורית ובצרוף חשבונית מקור (בביקורת שבהן לא נרכש מוצר פיזי, למשל מזון, נדרש להשיב את קבלת המקור בלבד).
אנו נשיב לך את התשלום בגין שליחת החבילה בדואר באופן מלא באמצעות העברה בנקאית ב- 2 בכל חודש, בנפרד מתלוש השכר. 

בהחלט, על כל ביקורת שתבצע באזור מגוריך תקבל החזר רכיב תחבורה קבוע.
במידה ותידרש לבצע נסיעה מרוחקת יותר מאזור מגוריך (מעל 30 ק"מ) ינתן החזר רכיב תחבורה אשר כולל מקדם לק"מ (צריכת דלק ובלאי) ופיצוי על זמן נסיעה בהתאם למרחק אותו נסעת.

השכר משתנה מביקורת לביקורת.
שכר הביקורת נקבע ע"פ הזמן שנדרש לה ומורכבות הביצוע שלה.
לשכר מתווסף גם רכיב תחבורה ורכיב בונוס, אשר נקבע לפי איכות ביצוע הביקורת ואיכות הדיווח.
השכר המשולם לכל ביקורת, על מרכיביו השונים, יהיה מפורט וגלוי לכם בפורטל המקוון של החברה.

רכב זמין, יום עבודה מלא פנוי בשבוע (בין הימים א'-ה'), אפשרות תכנון ימי העבודה חודש קדימה, מסגרת אשראי מספקת לרכישת מוצרים, אחריות אישית, יכולת ניהול עצמית ועצמאות בשטח, יכולת שימת לב לפרטים, יכולת ביטוי טובה בכתב.

למעבר הגשת מועמדות לחצו כאן

סוקרים/ות טלפונים

מעוניינים בעבודה בחברה מובילה? מעוניינים להיות גורם משפיע על תפיסת השרות בארץ? חברת M.I.S סוקרת מגוון רחב של חברות מובילות בישראל בנושאי חוויות שירות ועוד ומחפשת סוקרים לעבודה מהבית! שכר מצוין, תנאים טובים למתאימים/ות.

א. יכולת הקלדה מהירה.
ב. ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת.
ג. כושר ביטוי טוב בכתב ובע"פ.
ד. יכולת עבודה במינימום 4 משמרות בשבוע (בימים א' – ה' ו-ו' במידת הצורך), עבודה במשמרת בוקר.
ה. יכולת כתיבה תקינה ללא שגיאות כתיב.
ו. אינטרנט יציב.
ז. מחשב.
ח. חדר שקט לעבודה מהבית.

השכר מורכב משכר בסיס ובונוסים. ככל שהסוקר יתמיד לעמוד ביעדים ואף מעבר, כך הוא יוכל להשתכר בסכום שעתי גבוה יותר. בנוסף, המוקד החדשני שלנו משתמש במערכת המזהה את ביצועיכם, ומתגמלת אתכם בפרסים בהתאם לעמידה ביעדים אישיים וקבוצתיים. מערכת מיוחדת זו נותנת לך אפשרות לבחור לצבור "נקודות" ולבחור תגמול מתוך חנות התגמולים.

המוקד שלנו דוגל באווירה ביתית תרתי משמע! למרות שכל אחד עובד מביתו שלו, האווירה חמה, משפחתית ונעימה. מנהלת המוקד דוגלת ב"דלת פתוחה" בינה לבין העובדים ותמיד זמינה לכל דבר. אנו מאמינים בהקשבה לעובד ומתן מענה ישיר ואישי לכל אחד.

כל מה שאתם צריכים הוא מחשב, אינטרנט יציב וחדר שקט! הסקרים לא נעשים מהטלפון הביתי או הטלפון הנייד שלכם. אנו מספקים לכם חיבור מרחוק למערכת הסקרים ואוזניית "מדונה" שתשמש אתכם לביצוע השיחות באופן נוח ויעיל. השיחות מבוצעות על גבי רשת האינטרנט באמצעות קישור למערכת הסקרים. על מנת שנוכל לתקשר מרחוק, אנו עושים שימוש בתוכנת ZOOM בה אנו יכולים לראות אתכם ואתם יכולים לראות אותנו. במידה ואין לכם מצלמת רשת אנו נספק לכם מצלמה שתשמש אתכם לעבודה.

חברת M.I.S מעודדת קידום פנימי של עובדיה! לראיה מנהלת המוקד וסגניתה החלו את דרכן בחברה כסוקרות. מעת לעת מתפרסמות משרות חדשות לכל עובדי החברה ובמידה ותימצאו מתאימים תוכלו להגיש את מועמדותכם.

ההתחייבות הינה ל-4 משמרות מינימום בשבוע. יחד עם זאת במוקד הסקרים שלנו דוגלים בגמישות! הסוקר מגיש את הימים בהם הוא מעוניין לעבוד באותו שבוע ואנו משבצים את סידור העבודה ככל האפשר בהתאמה מלאה לבקשתו.
כל משמרת הינה בין 4-6 שעות עבודה בשעות הבוקר (החל מהשעה 9:00 ועד השעה 15:00).
אנו מחפשים עובדים שירוצו איתנו למרחקים ארוכים! יחד עם זאת לא קיימת התחייבות למספר חודשי עבודה. 
יש חשיבות גבוהה לתפקיד הסוקר בחברת M.I.S, מי שיבחר לתפקיד חייב להיות אחראי מחויב ומהימן משום שהוא מהווה את ערוץ הביקורת עבור מגוון רב של ארגונים ורשתות מהמובילים בארץ. איסוף המידע של הסוקר משפיע על החלטות חשובות של ארגונים לצורך שיפור רמת השירות שלהם. משינוי מדיניות ועד השפעה ישירה על העובד שאותו סקרתם- על הבונוס שלו, קידומו ולעיתים אף על המשך העסקתו. הפרופיל אותו אנו מחפשים מאוד מדויק ומותאם לצרכי התפקיד, במידה ולא תתאים לתפקיד המוצע אנו נשמח לשמור את הפרטים שלך לתפקידים אחרים שיכולים להתאים לך.
למעבר הגשת מועמדות לחצו כאן

מנהל/ת תיקי לקוחות

התפקיד כולל הקמה וניהול פרויקטים, ניהול הקשר עם הלקוחות, ניתוח צרכי הלקוחות ותרגומם לעבודת השטח, ניתוח הממצאים ודיווח ללקוח, עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים ותוכנות ניהול דיגיטליות. העבודה בכפר סבא, במשרה מלאה.

השכלה אקדמית בתחום מנהל עסקים/שיווק/מדעי ההתנהגות – חובה
ידע בתוכנות office בדגש על  excelוPowerPoint- – חובה

כושר ביטוי מצוין בכתב ובע"פ ויכולת פרזנטיבית.
יכולת ניתוח נתונים והסקת מסקנות אופרטיביות.

אוריינטציה דיגיטלית ועבודה בתחום השיווק והדיגיטל  – יתרון.

ניסיון בניהול לקוחות – יתרון.

נכונות לעבודה בשעות נוספות, המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

ניתן להגיש מועמדות ע"י שליחת מייל לכתובת: office@mis.co.il

נא לצרף קובץ קורות חיים

נא לציין בכותרת את שם המשרה

בקר שטח

אוהב/ת לנהל לעצמך את היום? חי/ה את עבודת השטח? מחפש/ת עבודה גמישה, מאתגרת ולא שגרתית? רוצה לקחת חלק בשיפור חוויית השירות בארץ? אם כן, התפקיד הזה הוא ממש בשבילך!

WhatsApp
יש לכם שאלות ..?
מוזמנים לשלוח הודעה.

במידה והנכם מתעניינים במשרה לקוח סמוי/סוקר יש להיכנס ללשונית דרושים ולהגיש מועמדות.