בעידן התקשורתי והדיגיטלי בו אנו חיים, שילוב סקרים ככלי ניהולי הוא אחד הצעדים האסטרטגיים החשובים ביותר שתוכלו לבצע עבור העסק שלכם ויישום עצמאי של מערכת לניהול סקרים ללא תמיכה וליווי מקצועיים היא אחת הטעויות הגדולות שתוכלו לעשות באותו הקשר. כשאנחנו קוראים טופס של סקר, זה נראה כמו טופס מאוד פשוט וסטנדרטי עם מספר שאלות מתבקשות והגיוניות ואם כך, אז מדוע שלא נערוך את הסקרים שלנו בעצמנו? ובכן, יש כמה וכמה סיבות מצוינות שאותן נפרט פה בשורות הבאות.
ניהול סקרים זה מקצוע
בעידן בו יש לכל דבר אפליקציה, זה אך נראה טבעי שתהיה גם תוכנת מערכת לניהול סקרים, שאותה אפשר להוריד למחשב, להתקין ולהתחיל לבצע סקרים על ימין ועל שמאל, לכאורה ללא עלות. אלא שסקר הוא לא סתם אמצעי שמיועד לענות על הסקרנות שלנו, אלא כלי עסקי חשוב שאמור לשמש אותנו בתהליכי קבלת ההחלטות שלנו. כדי שסקר יוכל באמת לסייע לנו בקבלת החלטות, חשוב מאוד שהסקר ישקף את המציאות ופה זה כבר לא מספיק שיש תוכנה או אפליקציה – צריך גם ידע מקצועי נרחב בבניית הסקר, בשיטת העריכה שלו, בבניית מדגם מייצג של הנסקרים, בניתוח סטטיסטי של התוצאות עם ניתוחי רגישויות מורכבים ובגזירת תובנות ומסקנות ריאליות ביחס לתוצאות. את זה לא יודעת אף תוכנה לבצע, אפילו אם יוצריה טוענים שכן.
מערכת משולבת לניהול סקרים
למעשה, המודל הטוב ביותר של מערכת לניהול סקרים הוא המודל המשולב שבו ישנה מערכת ממוחשבת, שהופכת את הלוגיסטיקה של הסקר לקלה ופשוטה יותר ולצדה ישנו גם הגורם האנושי המקצועי, שבונה את השכל מאחורי הסקר עצמו ומאחורי ניתוח התוצאות שלו. מערכת לניהול סקרים היא מערכת לאיסוף מידע, המיועדת לאפשר לחוקרים המקצועיים לבצע אנליזות מידע ולייצר דוחות וגרפים בפאנל הניהול של הלקוח – שלכם. מערכת מקצועית מאפשרת ניתוחי רגישויות ברזולוציות גבוהות מאוד וירידה עד לפרט הקטן ביותר, שממנו ניתן לגזור תובנות ומסקנות בעלות ערך.
חברת M.I.S היא חברה ותיקה ומקצועית המתמחה בעריכת מחקרים שיווקיים והפיכתם לכלים יישומיים קונקרטיים לשיפור השורה התחתונה של העסק. בכלל זה, מציעה לכם החברה מערכת לניהול סקרים שוטפים תוך מתן תמיכה מקצועית בבניית הסקר, בתכנון אסטרטגיית וטקטיקת הסקירה, ניתוח התוצאות על ידי אנשי מקצוע מן השורה הראשונה וכמובן ליווי והדרכה של החוקרים הבכירים בחברה. רוצים לשמוע עוד? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 09-7666477.