כלי המחקר והמדידה של M.I.S אפשרו להנהלת דלק מוטורס למדוד את רמת חוויית השרות ולשפר, עפ"י צורך, את רמת השירות ואיכות השרות הניתנת ללקוחותיה.
מאז ועד היום מיישמת החברה בהצלחה את מודל "הארגון השקוף" הכולל פעילות ענפה בעולם מחקרי חוויית הלקוח ובין היתר בביצוע סקרי שביעות רצון רציפים במסע הלקוח, בקרות לקוח סמוי ובקרות פנים ארגוניות.
שלמה גבע, סמנכ"ל חטיבת השרות והחלפים בחברת דלק מוטורס: "באמצעות M.I.S אנחנו מסוגלים היום בצורה מאד קלה, פשוטה וידידותית לקבל את הנתונים on-line ללמוד על מצבנו, לזהות מגמות ולהגיב מהר – תודה חברים!"