החברה פועלת בשוק תחרותי מאתגר, הן מצד מתחרות "קלאסיות" והן מצד אתרי אופנה המציעים רכישת פרטי אופנה on-line.
מעבר לאיכות המוצרים הבלתי מתפשרת, החברה פועלת על מנת לספק ללקוחותיה חוויה "אחרת", הן בבחינת נראות החנויות וחווית השהייה בהן, אך בעיקר על ידי השירות יוצא הדופן לטובה הניתן בהן.
החברה מאמינה כי חווית קניה הנוצרת על ידי שילוב של אווירה ייחודית ושפת שירות מזוהה תתרום להמשך מיצוב מותגי החברה כמובילים בתחומם ולשביעות רצון לקוחותינו.
בשל המספר הרב של הסניפים, הכמות הענפה של העובדים והלקוחות אשר עוברים בחנויות מדי יום נזקקנו לגורם מקצועי ובעל ניסיון אשר יסייע ביצירת סטנדרטיזציה של חווית קניה ושירות בקרב מנהלי הסניפים והעובדים, שישמש כ"עין מפקחת בשטח"
על מנת לוודא את קיום הסטנדרטים, שידווח בזמן אמת על חריגים ושיצביע בקביעות אחר הנקודות אותן נדרש לשפר/לשמר תוך מתן כלים והמלצות.