סקרי מובייל

הפצת סקרים במגוון דרכים

SMS ואימייל, WhatsApp, QR-CODE  אינטרנט, טאבלט, וצפייה בדשבורדים מותאמים בנייד שלך. פתרון מקיף לדיוור משובים וניתוח: התאמה למובייל ומיתוג משוב, דיוור באמצעות מסרונים ומייל, התראות בזמן אמת על משובי לקוחות, מערכת דוחות ודשבורד מנהלים, ניתוח וסטטיסטיקות, שימוש לפי סוגי מכשירים.

הבנת חוויית השירות הנה הכרחית לחיזוק שביעות רצון לקוחותיך והפיכתם לנאמנים וממליצים.
M.I.S MOBILE תעניק לך אפשרות לבצע סקר מובייל אפקטיביים, למדוד באופן שוטף את חוויית הלקוחות שלך, לספק דו"חות והתראות למייל ולמכשיר הנייד ולעקוב מקרוב אחר מגמות ושינויים בדש בורד מתקדם.

אפשרויות סקרי המובייל

  •  ניטור שוטף לשביעות רצון לקוחות
  •  סקר בקרב לקוחות נוטשים
  •  בחינת עמדות לקוחות להשקת מוצר או שירות חדשים
  •  בחינת חוויית הקנייה של לקוחות מועדון
  •  הזמנה לכנסים ואירועים, ביצוע משוב בקרב קל המשתתפים בזמן אמת כולל הצגת תוצאות ישירות על גבי הטלפון החכם. ביצוע משוב לאחר הכנס לבחינת חוויית המשתתפים.
  •  סקרים פנים ארגוניים לבחינת שירות פנים ארגוני, בחירת העובד המצטיין וכד'
  •  טיוב והשלמת נתונים למאגרי לקוחות של הארגון.

חברת MIS – מכון סקרים

החברה המובילה בישראל בהפעלת כלי ניהול, מחקר ובקרה לשיפור הביצועים בממשק עם הלקוח. ייחודה של M.I.S הוא בהפיכת המחקר השיווקי הקלאסי לכלי עבודה יישומי לכל שכבות הניהול בארגון. אנו מאמינים כי שיתוף העובדים, דיווחים באון ליין, יעדים אישיים ומשימות חודשיות הופכים את הפעילות לאפקטיבית ומוכוונת תוצאות. החל משנת 1997 אנו מסייעים בהצלחה ללקוחותינו לשפר את ביצועיהם בכל נקודות המפגש עם הלקוח ותורמים ליצירת יתרון תחרותי מול המתחרים בענף. אתר האינטרנט שלנו מאפשר ללקוחות גישה אישית ומאובטחת לממצאים ולדו"חות. בין לקוחות החברה נמנים רשתות וארגונים מובילים בתחומם דוגמת כללית שירותי בריאות, רכבת ישראל, קבוצת קרסו, ארומה, יפאורה, רנואר, החברה המרכזית ליצור משקאות קלים ועוד.

MIS טלפון 09-9666477

למה לבחור בנו ?

  • אחוזי התגובה בסקרי ה SMS שלנו גבוהים פי 4 ממערכות מקבילות אודות למערכת אופטימיזציה מתקדמת וניהול מכסות חכם.
  •  הסקר מבוצע כדיאלוג בנראות WhatsApp ידידותי למרואיין, כתסריט המתפתח בהתאם לתשובות ומותאם באופן מלא למיתוג של החברה.
  •  מודל סטטיסטי מתקדם וייחודי שפיתחנו המציג דו"חות שוטפים ומצטברים בדש בורד מתקדם.
  •  דו"חות שבועיים וחודשיים הנשלחים לרשימת תפוצה מוגדרת.
  •  התראות על חריגים וטיפול ממוקד על ידי מערך הלקוחות והשימור באמצעות מערכת ניהול משימות ("תיקים").
  •  מינוף לקוחות מרוצים שעולים בסקר כממליצים באתר החברה וברשתות החברתיות.
  •  אפשרות לצרוף "מיני סייט" לדיאלוג עם הלקוח המאפשר מתן מידע ערך מוסף ללקוח, הנעה לפעולה וליווי במהלך "מסע הלקוח" – ה"מיני סייט" משמש כאפליקציה דינאמית שניתנת לגישה מהטלפון החכם בקלות ובמהירות.
  •  ה "שכל" שמאחורי המשוב והדו"חות – כמכון מחקר מוביל בתחום "חוויית לקוח" חוקרי השוק שלנו ידעו לנתח את הנתונים העולים מהסקר, את המידע המילולי שנכתב על די הלקוחות להציג תובנות והמלצות לשיפור.
  •  תוצאות !!! – לקוחות שלנו שהחלו להשתמש במערכת מדווחים על עלייה משמעותית בשביעות רצון הלקוחות וירידה דרמטית באחוז התלונות!

סיפורי הצלחה

איל מקיאג' הינו מותג איפור וקוסמטיקה מוביל בישראל. החברה הוקמה בשנת 1996, על ידי חנוך רידר והמאפרת הבכירה גלית ורטהיים. כיום בבעלות החברה כ- 40 חנויות רשת. בנוסף מפעילה איל מקיאג' ארבע מכללות למקצועות האיפור והקוסמטיקה הפזורות ברחבי הארץ המסמיכות מידי שנה מאות מאפרים מקצועיים.

בין לקוחותינו

מוניטין וניסיון

מעל 20 שנה עם למעלה מ 400 לקוחות בארץ ובעולם

תוצאות

כש"מדידה" היא אפקטיבית אפשר להתרכז בתוצאות!

מעטפת שירותים

מכלול כלים ניהוליים תחת קורת גג אחת - הארגון השקוף.

M.I.S ON-LINE

מערכת ניהול ומידע אינטרנטית מהמתקדמות בעולם!

WhatsApp
יש לכם שאלות ..?
מוזמנים לשלוח הודעה.

במידה והנכם מתעניינים במשרה לקוח סמוי/סוקר יש להיכנס ללשונית דרושים ולהגיש מועמדות.