סקרים ומחקרי שוק

market polls mis logo
בעידן של שוק תחרותי מחויב הארגון לנווט את דרכו בהתבסס על כלים מחקריים מהימנים ומתקדמים.
חטיבת המחקר שלנו, בניהולו של מר ניר דורי
esomar-logo
מפעילה מודלים מחקריים ייחודיים המותאמים למטרות המחקר ולצורכי הלקוח.
לרשות לקוחותינו עומדים:
מרכז מראיינים מתקדם הכולל 25 עמדות ממוחשבות ומערכות הקלטת סקרים.
מחלקת שטח המבצעת סקרי שטח וראיונות פנים אל פנים.
פעילות עבודת השטח מבוצעת במערכת M.I.S Online שהינה מערכת סקרים ייחודית ומתקדמת.
המערכת מנתחת בזמן אמת את תוצאות הסקר,
מציגה דו"חות וחתכים בדשבורד מתקדם ומאפשרת להקשיב לראיון (Voice of the Customer).

סקר שביעות רצון רציף - מודל חווית הלקוח באון ליין

מודל "חוויית הלקוח" שפותח על ידי M.I.S לפני למעלה מעשור הינו מודל מחקרי ייחודי פורץ דרך המוביל והמתקדם מסוגו בישראל.
במהלך השנים סייענו בהצלחה לעשרות חברות וארגונים להוביל תהליכי שיפור שירות ולהעלות בצורה ניכרת את מדד שביעות הרצון ו ה NPS.

קרא עוד

מחקרים פנים אירגוניים

שביעות רצון עובדים
העובדים הינם המשאב העיקרי של חברה המעוניינת בשימור לקוחות קיימים, וגיוס לקוחות חדשים.
חברת MIS מבצעת מחקרי פנים ארגוניים שמטרתם שיקוף עמדות ושביעות הרצון של עובדי החברה ומרמת מחויבותם לארגון.

קרא עוד

תחומים נוספים

בשוק התחרותי, על השחקנים לעקוב באופן קבוע אחר מעמד ותדמית המותג, לזהות את החולשות והחוזקות ובהתאם לכך לפעול במהירות בזירה התחרותית.
בדיוק לשם כך מפעילה M.I.S את מודל מעמד המותג: ביישום מודל זה, נסייע למותג לצמצם את האיומים הפוטנציאליים ולפרוץ דרך בהזדמנויות שיווקיות חדשות.
ל- M.I.S ניסיון עשיר בביצוע מחקרי תדמית ומעמד מותג עבור מותגים מובילים בישראל!

מיפוי מניעי נטישת לקוחות הוא כלי אפקטיבי במיוחד לטיפול שורש בגורמי המפתח לנטישה.
M.I.S תבחן באופן מעמיק את הגורמים לנטישה ומניתוח ממצאים אלו תרכיב עבורכם תכנית פעולה מפורטת לצמצום שיעור הנוטשים ולהעלאת משך חיי הלקוח.
בביצוע מחקרי הנטישה אנו מגלים לעיתים קרובות סיבות מפתיעות שכלל לא היו ידועות לארגון!

לקוחות פוטנציאליים רבים אינם מגיעים לשלב מימוש הצעת המכר. בסקר חסמי קניה, M.I.S מזהה את חסמי הקניה וכמו כן מאתרת את האלטרנטיבות התחרותיות שעמדו בפני הלקוח.
תוצר הסקר משמש ככלי מרכזי בגיבוש ובטיוב תכנית פעולה למערך המכירות.
האפקט של מחקר זה הוא מיידי – בתהליך המכירה, יתמקדו נציגי המכירות בנושאים המשפיעים ביותר על קבלת ההחלטות של הלקוח ושיפור יחול בשיעור סגירת העסקאות!

חברות משקיעות משאבים רבים מאד בפרסום, אך לא תמיד ההשקעה מחזירה את עצמה.
אנו מציעים מחקר מקדים הבוחן את האהדה הצפויה לקמפיין העתידי ואת המרכיבים הנדרשים לשיפור בקונספט על מנת למקסם את פוטנציאל ההצלחה שלו.
בנוסף, עם ירידת הקמפיין, אנו מציעים לערוך מחקר הבוחן את ההצלחה שלו במונחים של שיפור השפעתו על תדמית המותג ועל כוונות רכישתו.
מחקר זה יסייע מאד בהפקת מסקנות ובשיפור הביצועים בקמפיין הבא!

סיפורי הצלחה

renuar-logo

דלק מוטורס היא היבואנית והמפיצה של מכוניות מאזדה, פורד, BMW , MINI, אופנועי BMW MOTORRAD בישראל דלק מוטורס החלה לשמש כיבואנית מאזדה בישראל בשנת 1992. בשנת 1999 הפכה החברה ליבואנית ולמפיצה של רכבי פורד בישראל. במהלך שנת 2011 רכשה דלק מוטורס את קמור מוטורס וב-2012 הפכה גם ליבואנית והמפיצה
של רכבי BMW ו- MINI.

קרא עוד

לקוחות מספרים

"באמצעות M.I.S אנחנו מסוגלים היום בצורה מאד קלה, פשוטה וידידותית לקבל את הנתונים on-line כל יום – תודה חברים!"
שלמה גבע, סמנכ"ל השירות - דלק מוטורס יבואנית מאזדה, פורד ו-BMW

"הגמישות המחשבתית, היצירתיות, השירות החם – כל אלה מאד מאפיינים את חברת M.I.S. בתקופה של העבודה עם M.I.S הכפילה דומינו'ס פיצה את פריסת הסניפים שלה בלמעלה מפי שתיים!".
אריה אלבז, סמנכ"ל תפעול - דומינו'ס פיצה

"התרומה שאנחנו מקבלים מחברת M.I.S היא עצומה, אנחנו למדים על לקוחותינו וכמובן על רמת השירות בחברה שלנו!"
הילה שנדל, סמנכ"ל השיווק - lease4u

"IT IS TO GOOD TO BE TRUE."
סמנכ"ל שירות וחלפים - קרסו מוטורס