סקרי המרחב הקמעונאי

retail surveys mis logo
Facing Review – מודל בקרת מדף ושטחי תצוגה במרחב הקמעונאי
בעולם הקמעונאי של ימנו, מירב החלטות הקנייה של הצרכן מתבצעות בנקודת המכירה עצמה.
עוצמתו של המוצר חייבת לבוא ליידי ביטוי בצורה האופטימלית ברגע האמת – במפגש עם הקונה.
כמתן מענה לצרכים של יצרנים וקמעונאים פיתחה M.I.S ביחד עם החברה המרכזית (קוקה קולה) את מודל Facing Review. המודל מספק למחלקת השיווק הקמעונאי ולמערך המכירות תמונה מדויקת של העוצמות והחולשות היחסיים, כפי שהן באות לידי ביטוי ברגע האמת – המפגש עם הקונה. מערכת איסוף מתקדמת מאפשרת לתעד בצורה מהירה, מדויקת ומהימנה את כלל המוצרים בקטגוריה (כולל מתחרים), לאסוף מידע כגון זמינות אפקטיבית, פגי תוקף, מחירים, זמינות ציוד ואמצעי נראות, יישום פלנוגרמות ועוד. תיעוד הממצאים כולל תמונות של המדף והקטגוריה.

ברמה הניהולית, מערכת הדוחות מותאמת באופן מלא למבנה ולצורכי הארגון ומציגה בזמן אמת את המידע הדרוש לקבלת החלטות ניהוליות בכל חתך. ברמה התפעולית, ניתן להציב יעדים למנהלי המכירות, למשב ולתגמל אותם על ביצועיהם. מערכת התרעת החריגים מאפשרת לאנשי השטח לטפל בחריגים באופן נקודתי ומידי. המידע הנאסף בנקודות המכירה מועבר באופן אוטומטי למערכות המידע הארגוניות ומשולב בדוחות הניהוליים הפנים ארגוניים.
יתרונות העבודה עם מחלקת המרחב הקמעונאי שלנו
איסוף נתונים באמצעות אפליקציה איסוף מתקדמת
צילום תמונות מנקודות המכירה
מערך סוקרים קבוע ומיומן בפריסה ארצית, בכל המגזרים ובשוק המאורגן, הפארמים והשוק הפרטי.
ביצוע בקרת איכות ל 100% מהנתונים הנאספים.
הצגת ממצאים ודו"חות בדש בורד מתקדם.
הנעה לפעולה - התראות חריגים במייל ו ב SMS למערך השטח.

מפוי ערוצי וסגמנטלי

תכנון מהלכים שיווקיים בערוץ או סגמנט מסוים מחייב איסוף מידע מוקדם לגבי שטחי תצוגה, כמות ציוד קיימת, מיהם המתחרים ומה נתחי התצוגה וזמינות המוצרים שלהם, שונות בין סגמנטים ועוד.

קרא עוד

יישום פלנוגרמות

חברות ייעוץ, תוכנות מחשב, אנליסטים ומנהלי קטגוריות משקיעים משאבים רבים בתכנון נכון ואפקטיבי של פלנוגרמות אך בכל זאת לא ניכר שינוי מהותי במכר? התשובה נעוצה ככל הנראה ביישום חלקי ולא מדויק של הפלנוגרמה בתקופה הראשונה ולאורך זמן.

קרא עוד

מעקב השקה

נתון ידוע הוא שכ – 80% מהמוצרים המושקים אינם שורדים יותר מ – 3 שנים על המדף כשחלק ניכר מהם אינם שורדים יותר משנה. מאמצים רבים מושקעים בגיבוש אסטרטגיית שיווק והחדרה אך בשלב זה התהליך האמתי רק מתחיל.

קרא עוד

סיפורי הצלחה

neopharm-logo

ניאופרם מתמחה ומובילה במתן פתרונות משולבים וחדשניים בתחום הבריאות ושיפור איכות החיים. הקבוצה מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה תרופות ביוטכנולוגיות ותרופות מרשם וללא מרשם,מוצרי צריכה ומזון, קוסמטיקה, מזון תינוקות, תוספי תזונה, ציוד ומכשור רפואי, ועוד.

קרא עוד

לקוחות מספרים

סקירות חברת M.I.S מסייעות לחברה המרכזית (קבוצת קוקה קולה) לנהל באופן רציף את בקרת נתחי התצוגה בכלל השוק. סקירות אלו נהפכו עם הזמן לחלק בלתי נפרד מכלי המדידה ומתרבות הבקרה של הקבוצה המשקפות את השוק בצורה מובהקת. אנו רואים ב-M.I.S כשותפים שלנו להצלחה המתמשכת בשטח.
אלון זמיר, מנהל מחלקת שיווק קמעונאי – "קבוצת קוקה קולה"