סקרי SMS

mobile mis logo
הבנת חוויית השירות הנה הכרחית לחיזוק שביעות רצון לקוחותיך והפיכתם לנאמנים וממליצים.
M.I.S MOBILE תעניק לך אפשרות לבצע סקר SMS אפקטיבי, למדוד באופן שוטף את חוויית הלקוחות שלך,
לספק דו"חות והתראות למייל ולמכשיר הנייד ולעקוב מקרוב אחר מגמות ושינויים בדש בורד מתקדם.
למה לבחור בנו ?
אחוזי התגובה בסקרי ה SMS שלנו גבוהים פי 4 ממערכות מקבילות אודות למערכת אופטימיזציה מתקדמת וניהול מכסות חכם.
הסקר מבוצע כדיאלוג בנראות WhatsApp ידידותי למרואיין, כתסריט המתפתח בהתאם לתשובות ומותאם באופן מלא למיתוג של החברה.
מודל סטטיסטי מתקדם וייחודי שפיתחנו המציג דו"חות שוטפים ומצטברים בדש בורד מתקדם.
דו"חות שבועיים וחודשיים הנשלחים לרשימת תפוצה מוגדרת.
התראות על חריגים וטיפול ממוקד על ידי מערך הלקוחות והשימור באמצעות מערכת ניהול משימות ("תיקים").
מינוף לקוחות מרוצים שעולים בסקר כממליצים באתר החברה וברשתות החברתיות.
אפשרות לצרוף "מיני סייט" לדיאלוג עם הלקוח המאפשר מתן מידע ערך מוסף ללקוח, הנעה לפעולה וליווי במהלך "מסע הלקוח" – ה"מיני סייט" משמש כאפליקציה דינאמית שניתנת לגישה מהטלפון החכם בקלות ובמהירות.
ה "שכל" שמאחורי המשוב והדו"חות – כמכון מחקר מוביל בתחום "חוויית לקוח" חוקרי השוק שלנו ידעו לנתח את הנתונים העולים מהסקר, את המידע המילולי שנכתב על די הלקוחות להציג תובנות והמלצות לשיפור.
תוצאות !!! - לקוחות שלנו שהחלו להשתמש במערכת מדווחים על עלייה משמעותית בשביעות רצון הלקוחות וירידה דרמטית באחוז התלונות!
אפשרויות סקרי המובייל:
ניטור שוטף לשביעות רצון לקוחות
סקר בקרב לקוחות נוטשים
בחינת עמדות לקוחות להשקת מוצר או שירות חדשים
בחינת חוויית הקנייה של לקוחות מועדון
הזמנה לכנסים ואירועים, ביצוע משוב בקרב קל המשתתפים בזמן אמת כולל הצגת תוצאות ישירות על גבי הטלפון החכם. ביצוע משוב לאחר הכנס לבחינת חוויית המשתתפים.
סקרים פנים ארגוניים לבחינת שירות פנים ארגוני, בחירת העובד המצטיין וכד'
טיוב והשלמת נתונים למאגרי לקוחות של הארגון. mis mobile

סיפורי הצלחה

ilmakiage-logo

איל מקיאג' הינו מותג איפור וקוסמטיקה מוביל בישראל. החברה הוקמה בשנת 1996, על ידי חנוך רידר והמאפרת הבכירה גלית ורטהיים. כיום בבעלות החברה כ- 40 חנויות רשת. בנוסף מפעילה איל מקיאג' ארבע מכללות למקצועות האיפור והקוסמטיקה הפזורות ברחבי הארץ המסמיכות מידי שנה מאות מאפרים מקצועיים.

קרא עוד

לקוחות מספרים

"כחברה העומדת מאחורי הקלעים של עולמות השירות ושביעות רצון הלקוחות, ניכר שהנכם יודעים להסתכל לא רק על הקנקן אלא גם על מה שיש בו... מעבר לשירותים השונים וליכולות הטכנולוגיות המסופקים על ידכם, ראויים לציון מוטיבים שונים באיכות השירות: הזמינות, הגמישות, ההקשבה ללקוחות ופתיחות המחשבה, הם אלו היוצרים את חווית השירות המעולה ללקוחותיכם."

"קיבלנו יחס אישי ואיכותי, עם דגש על מגוון השירותים הרחב והיכולת שלנו לגעת בכל לקוח!"
אליעד מנהל דיגיטל – IL MAKIAGE

"הסקרים ממוקדים ועונים על הצורך של הלקוחות, ובכך מאפשרים לנו לתת מענה מקצועי ויעיל יותר. השירות האישי והאדיב שלכם רק משדרג את החוויה בעבודה מולכם. תודה."
אלעד גואל, מנהל מחלקת שירות לקוחות - פמה מימון לרכב

"בזכות חברת M.I.S לקחנו את רמת השירות שלנו שלב אחד קדימה, אנחנו נותנות ללקוחותינו ממשק חדשני, אינטראקטיבי, ומהנה אשר מספק לנו נתונים לגבי חווית הלקוח שלהן בזמן אמת ומאפשר לנו כל הזמן להמשיך ולהשתפר! השירות שאנחנו מקבלים בתהליך ממנהל תיק הלקוח שלנו והצוות החל משלב הצעת המחיר ועד התפעול השוטף הוא מהטובים שראיתי! ללא ספק ממליצה בחום"