סיפורי הצלחה

שם הלקוח: דלק מוטורס, היבואנית והמפיצה של מכוניות מאזדה, פורד, BMW , MINI, אופנועי BMW MOTORRAD בישראל

albar-logo

סמנכ"ל השירות והחלפים: שלמה גבע

delek-branch
דלק מוטורס היא היבואנית והמפיצה של מכוניות מאזדה, פורד, BMW , MINI, אופנועי BMW MOTORRAD בישראל דלק מוטורס החלה לשמש כיבואנית מאזדה בישראל בשנת 1992. בשנת 1999 הפכה החברה ליבואנית ולמפיצה של רכבי פורד בישראל.
במהלך שנת 2011 רכשה דלק מוטורס את קמור מוטורס וב-2012 הפכה גם ליבואנית והמפיצה של רכבי BMW ו- MINI.

הצורך העסקי של החברה:

הנהלת דלק מוטורס ביקשה למדוד את רמת חוויית השרות ולשפר, עפ"י צורך, את רמת השירות ואיכות השרות הניתנת ללקוחותיה.

הפתרון של M.I.S

דלק מוטורס החלה ביישום מודל חוויית הלקוח
ב-On-Line - כלי המחקר והמדידה של M.I.S.

התוצאות

כלי המחקר והמדידה של M.I.S אפשרו להנהלת דלק מוטורס למדוד את רמת חוויית השרות ולשפר, עפ"י צורך, את רמת השירות ואיכות השרות הניתנת ללקוחותיה.
מאז ועד היום מיישמת החברה בהצלחה את מודל "הארגון השקוף" הכולל פעילות ענפה בעולם מחקרי חוויית הלקוח ובין היתר בביצוע סקרי שביעות רצון רציפים במסע הלקוח, בקרות לקוח סמוי ובקרות פנים ארגוניות.
שלמה גבע, סמנכ"ל חטיבת השרות והחלפים בחברת דלק מוטורס: "באמצעות M.I.S אנחנו מסוגלים היום בצורה מאד קלה, פשוטה וידידותית לקבל את הנתונים on-line ללמוד על מצבנו, לזהות מגמות ולהגיב מהר – תודה חברים!"