סיפורי הצלחה

שם הלקוח: IL MAKIAGE

albar-logo

מנהל דיגיטל: אליעד אלקבץ

albar-branch
פעילות החברה: איל מקיאג' הינו מותג איפור וקוסמטיקה מוביל בישראל. החברה הוקמה בשנת 1996, על ידי חנוך רידר והמאפרת הבכירה גלית ורטהיים. כיום בבעלות החברה כ- 40 חנויות רשת. בנוסף מפעילה איל מקיאג' ארבע מכללות למקצועות האיפור והקוסמטיקה הפזורות ברחבי הארץ המסמיכות מידי שנה מאות מאפרים מקצועיים.

הצורך העסקי של החברה:

איל מקיאג' פנתה למכון המחקר M.I.S על מנת להקים במערכת M.IS MOBILE מערכת דיאלוג משוב עם לקוחותיה על חוויית הביקור בסניף ובנוסף, להעניק ללקוחות שמשיבים על הסקר הטבה ברישום ללימודי איפור מקצועי ברשת המכללות שלה.

הפתרון של M.I.S

ביצענו אינטגרציה עם מערכת ניהול הלקוחות של איל מקיאג' ובנינו מודל עבודה לפיו נשלח לכל לקוח SMS פרסונלי מיד לאחר הביקור בסניף. לאחר לחיצה על הלינק מתקיים דיאלוג אוטומטי עם הלקוח בנראות What'sApp המזמין אותו לשתף בחוויית הביקור. תוצרי המשוב מוצגים בדש בורד מתקדם ומציגים את שביעות רצון הלקוחות בחתך כל סניף, יועצת יופי וכן נושאים לטיפול מוקד שירות הלקוחות. בנוסף, ניתנה הטבה לכל לקוח שהשלים את המשוב ברישום לקורסים ברשת מכללות הרשת.

התוצאות

- איכות הלידים עלתה בצורה דרמטית
- גידול משמעותי באחוזי ההמרה (הרישום) של לקוחות שביקרו בסניף לקורסים והכשרות ברשת המכללות.
- רמת שביעות רצון הלקוחות מהביקור בסניף עולה באופן עקבי ועומדת על ציון של 90%.
- אחוזי ההענות לסקר – 32% - גבוה פי 7! מסקרי SMS רגילים.
במימוש הפתרון סיפקה איל מקיאג' ללקוחותיה פלטפורמה לשתף את הנהלת הרשת בחוויית הביקור ובנוסף, אפשרה לרשת המכללות לגייס לקוחות ולהגדיל מכירות.
אליעד אלקבץ מנהל דיגיטל IL MAKIAGE: "קיבלנו יחס אישי ואיכותי, עם דגש על מגוון השירותים הרחב והיכולת שלנו לגעת בכל לקוח!"