סיפורי הצלחה

שם הלקוח: ניאופרם

albar-logo

מנהל מחלקת טרייד מרקטינג: זאביק זץ

products
פעילות החברה: ניאופרם מתמחה ומובילה במתן פתרונות משולבים וחדשניים בתחום הבריאות ושיפור איכות החיים. הקבוצה מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה תרופות ביוטכנולוגיות ותרופות מרשם וללא מרשם,מוצרי צריכה ומזון, קוסמטיקה, מזון תינוקות, תוספי תזונה, ציוד ומכשור רפואי, ועוד.

הצורך העסקי של החברה:

מדידה רציפה לביצועי מערך המכירות וההפצה, הצפה של נקודות לשיפור באופן שוטף, קשירת מערכת תגמול לביצועים ועבודת מטה לשיפור מגמתי בביצועי המדף ושטחי התצוגה ב"רגע האמת" – המפגש עם הצרכן או הקונה.

הפתרון של M.I.S

לאחר עבודת אפיון מקיפה נבנה שאלון בקרה מותאם לקטגוריות הבדיקה ולערוצי המכירה השונים. לאחר תיקוף השאלון בסיור שטח התקיימה הדרכת שטח מעשית בשיתוף עם הלקוח והסוקרים. מתודולוגיית העבודה נשענת על מודל FACING REVIEW אשר פותח על ידי M.I.S במסגרתו מבוצעות סקירות במדגם מייצג של נקודות המכירה, נבדקים KPI'S כגון זמינות, נתח תצוגה והתאמה לפלנוגרמות, המצאות אביזרי נראות ועוד. נתוני הבקרה מוזנים למערכת M.I.S ON-LINE בצרוף תמונות הקטגוריה במדף ומתצוגות חוץ מדף. הנתונים מנותחים בזמן אמת במודל סטטיסטי ממוחשב ומוצגים למשתמשים מורשים בדש בורד מתקדם. התראות על חריגים / ACTION ITEMS נשלחים אוטומטיות לדואר האלקטרוני ולטלפון החכם.

התוצאות

- גידול דרמטי בציון המשוקלל (ציון המשקלל את כלל הפרמטרים הנבדקים בכלל הקטגוריות ובכלל המדגם) – עלייה מ 52 והתייצבות על 82+.
- קשירת מערכת תגמול למערך המכירות על ביצועי זמינות והשגת יעדי נתח מדף.
- חריגים במערך ההפצה / בנקודות המכירה מטופלים תוך פרק זמן קצר ביותר.
זאביק זץ – מנהל מחלקת טרייד מרקטינג: "במימוש הפתרון סיפקה M.I.S לניאופרם כלי ניהולי רציף לכל שכבות הניהול במערך ההפצה והמכירות אשר נתפר לצורך שעלה ובכך הביא גם לתוצאות השיפור המרשימות.""