דרושים

M.I.S הינה החברה המובילה בישראל בהפעלת כלי ניהול, מחקר ובקרה לשיפור הביצועים
בממשק עם הלקוח. החברה גדלה, מתפתחת ומחפשת אותך!
בעקבות הרחבת הפעילות אנו מחפשים אנשים איכותיים ומסורים למגוון משרות

לקוחות סמויים

אוהב/ת לנהל לעצמך את היום? חי/ה את עבודת השטח? מחפש/ת עבודה גמישה, מאתגרת ולא שגרתית?
רוצה לשפר את חווית השירות בארץ? אם כן, התפקיד הזה הוא בשבילך!
התפקיד כולל ביצוע בקרות מגוונות בבתי עסק נבחרים מתחום הקמעונאות, האופנה, המזון, הרכב ועוד בכל אזורי הארץ!!

רכב זמין לביצוע בקרות, מסגרת אשראי פנויה לרכישות במאות ועד אלפי שקלים, יום אחד מלא פנוי בשבוע לביצוע בקרות (ימים א-ה), סמארטפון/ מחשב נייד/ טאבלט – כל אמצעי שמחובר לאינטרנט שניתן למלא בו את דוח הבקרה בשטח מהן התכונות הנדרשות מלקוח סמוי? מחוייבות ואחריות – לקוח סמוי הינו עובד עצמאי בשטח, אשר מקבל מחוייבות ואחריות לבצע את הבקרות – בזמן שנקבע לו ובאיכות גבוהה. אמינות – תיאור מדויק ומהימן של המתרחש בבקרה בכדי שנוכל לנתח ולהסיק מסקנות על איכות השירות במקום בו הלקוח הסמוי ביקר. יכולת ניסוח – בעת כתיבת הבקרה על הלקוח הסמוי להתנסח בצורה ברורה, מדויקת ואובייקטיבית בהתאם למציאות. לכן, עליו להיות בעל יכולת ניסוח רהוטה, ברורה ופשוטה. תודעת שרות – על מנת לבצע בדיקת שירות בבקרות לקוח סמוי, יש להצטיין בגישה שירותית, אדיבה ואובייקטיבית.

קראתי והבנתי ואני מעוניין להמשיך
עלייך לסמן כי קראת והבנת לצורך המשך הקריאה
שכר יש לעבור תהליך מתנאי הקבלה ועד הגשת המועמדות באישור קריאה

השכר משולם פר בקרה. שכר הבקרה נקבע ע"פ אורך ומורכבות הבקרה. השכר בגין כל בקרה יהיה מפורט באתר האינטרנט/אפליקציה של החברה לאותה בקרה. לכל בקרה מתווסף רכיב נסיעות ורכיב בונוס, אשר נקבע לפי איכות ביצוע וכתיבת הבקרה. המשכורת הכוללת מחושבת על פי כמות הבקרות המבוצעות בכל חודש, נסיעות פר בקרה ובונוס. את השכר מקבלים עד ל-9 לחודש בהעברה בנקאית ובתלוש משכורת הנשלח למייל העובד. החזר הוצאות על המוצרים שנרכשו בבקרה בסוף כל חודש העובד מחזיר/שולח בדואר למשרדינו בכפר סבא את כל המוצרים שרכש בבקרות באריזתם המקורית ובצרוף חשבונית מקור. הסכום אותו שילם הבקר על המוצרים יועבר לעובד בהעברה בנקאית בכל 2 לחודש. נושא זה מוסדר בחוזה עבודה בין הבקר לחברת אם איי אס, ובו אנו מתחייבים להחזיר את סכום ההחזר עבור המוצרים שנרכשו.

קראתי והבנתי ואני מעוניין להמשיך
עלייך לסמן כי קראת והבנת לצורך המשך הקריאה
שאלות נפוצות יש לעבור תהליך מתנאי הקבלה ועד הגשת המועמדות באישור קריאה

לבצע תהליך בנקודת המכירה כפי שהיה מבצע הלקוח הסביר, ומיד עם היציאה לרשום את ממצאיו בשאלון הבקרה על גבי אפליקציה.

באמצעות האפליקציה, הלקוח הסמוי יכול להראות במדויק על גבי מפה היכן נמצאות כלל הבקרות, ואף לנווט אליהן.

זמן הבקרה נקבע בהתאם לאופי ומורכבות הבקרה והוא יכול לנוע בין 10 דקות ועד שעה וחצי, ישנן בקרות טלפוניות שאורכן הוא 5-10 דקות והשכר מתעדכן בהתאם.לדוגמא, בקרת אופנה אורכת בממוצע כ-20 דקות ולעומת זאת, בקרה בסניף רשת שיווק אורכת כ-50 דקות.

הבקרות מתבצעות במרכזי בילוי בכל רחבי הארץ: בקניונים, במרכזי שירות, בבתי קפה הפזורים בערים ראשיות ובמרכזים מסחריים ראשיים.

הבקרה מורכבת מתהליך קניה מלא. על הלקוח הסמוי להתנהג כלקוח רגיל וסביר.הבקר נכנס לחנות ומבקש לרכוש פריט, מנהל שיחת מכירה עם מוכרנית, מודד ומשלם.במהלך ביקורו בחנות בודק את רמת השירות ולאחר היציאה מהחנות הבקר ממלא טופס ורושם את התרשמותו מהבקרה.

לכל פרויקט קיים תיק תדריך. תיק התדריך הינו סט הנחיות, הנבנה עבור כל פרויקט בהתאמה ובו מפורטים נהלי עבודה של הלקוח הסמוי וכל הפרטים אותם יש לבדוק.לדוגמא, כיצד צריך להתנהג, מהו קוד הלבוש, ועוד פרטים הנדרשים לבקר כדי לבצע את הבקרה על פי הנהלים.

כן. בכדי לדמות לקוח טבעי, וכן לבדוק את התהליך בקופה, הלקוח הסמוי נדרש לבצע רכישה בבקרה. את סכום הרכישה הלקוח הסמוי יידע מבעוד מועד.

כן. הלקוח הסמוי רוכש באמצעות כרטיס האשראי הפרטי שלו/ מזומן. כאשר כל סכום אשר הלקוח הסמוי הוציא במסגרת הרכישה (בהתאם להנחיות), מוחזר אליו בהעברה בנקאית ב- 2 בכל חודש.

בסוף כל חודש הלקוח הסמוי מחזיר/שולח בדואר למשרדינו בכפר סבא את כל המוצרים שרכש בבקרות באריזתם המקורית ובצרוף חשבונית מקור.

הלקוח הסמוי מבצע בין 6-8 בקרות ביום עבודה.

את ממצאי הבקרה והחוויה שהלקוח הסמוי חווה, הוא ממלא על גבי שאלון באפליקציה.

נסיעות בטווח אזור המגורים של הלקוח הסמוי כלולות ברכיב תחבורה קבוע עבור כל בקרה, אשר מזכה בעבור צריכת הדלק. נסיעות מרוחקות מזכות את הלקוח הסמוי ברכיב תחבורה נוסף, אשר כולל מקדם לק"מ (צריכת דלק ובלאי) ופיצוי על זמן נסיעה.

בהחלט באמצעות האפליקציה הלקוח הסמוי יכול לראות בקרות בדרך, וכן האפליקציה תשלח notifications אודות בקרות באזור הגאוגרפי בו הלקוח הסמוי נמצא.

בוודאי. עבודת הלקוח הסמוי מאפשרת גמישות רבה. אולם, אנו דורשים מחוייבות לעבודה רציפה הכוללת לפחות מספר בקרות בשבוע.

מרבית הלקוחות הסמויים שלנו מעדיפים לשלב עבודה זו עם עבודות/ עיסוקים נוספים. ישנו צוות בקרים אשר עובד במשרה מלאה ומבצע סקרי שטח נוספים (חלקם באופן גלוי).

כל אחד יודע להיות לקוח. התפקיד שלנו הוא ללמד אותך להיות גם סמוי. מועמדים שמתקבלים לעבודה, עוברים תהליך הסמכה והכשרה ובסופו יידעו להתנהל עצמאית בשטח.

קראתי והבנתי ואני מעוניין להמשיך
עלייך לסמן כי קראת והבנת לצורך המשך הקריאה
הגשת מועמדות יש לעבור תהליך מתנאי הקבלה ועד הגשת המועמדות באישור קריאה

בלחיצה על הקישור תועבר לשאלון הגשת מועמדות לחץ כאן

סוקרים/ות טלפונים

מעוניין בעבודה בחברה מובילה? מעוניין להיות גורם משפיע על תפיסת השרות בארץ? חברת M.I.S סוקרת מגוון רחב של החברות המובילות היום בישראל, המוקד סוקר על חוויות שירות במגוון תחומים. המוקד באווירה משפחתית, שכר מצוין, תנאים טובים למתאימים/ות.

שאלות נפוצות

א. יכולת הקלדה ברמה טובה במחשב.
ב. ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת.
ג. כושר ביטוי טוב בכתב ובע"פ.
ד. מגורים באזור השרון.
ה. מינימום 3 משמרות בשבוע
ו. ללא שגיאות כתיב – חובה!

השכר מורכב משכר בסיס ובונוסים, הנמדדים על פי עמידה ביעדי המחלקה. ככל שהסוקר יתמיד לעמוד ביעדים ואף מעבר, יוכל להשתכר בסכום שעתי גבוה יותר.

במוקד מורגשת אוירה דינאמית, נעימה ומשפחתית. ההון האנושי במוקד מורכב ממגוון גילאים: לפני צבא, סטודנטים, גימלאים וכולם עובדים יחד בהרמוניה.

מנהלת המוקד דוגלת ב"דלת פתוחה" בינה ובין הנציגים, האווירה הינה משפחתית וללא "דיסטנס" בין הסוקרים לאחמ"שיה ולמנהלת המוקד. אנו מאמינים בהקשבה לעובד ומתן מענה ישיר ואישי.

חברת MIS מעודדת קידום פנימי של עובדיה ולהלן האפשרויות: אפשרות אחת היא, להתקדם בתוך המוקד (לתפקידי נציגים בכירים, אחמ"שים). אפשרות שנייה היא להתקדם במטה החברה ובמחלקות השונות, המתפרסמים מעת לעת לכל העובדים.

במוקד הסקרים מתקיימות פעילויות גיבוש ופעילויות רווחה של החברה. עורכים מסיבות, ארוחות וערבי כיף משותפים.

ההתחייבות הינה ל3 משמרות מינימום אך במוקד הסקרים דוגלים בגמישות: הסוקר בוחר את המשמרות שהוא מעוניין לעבוד בשבוע (בוקר/ערב ובאיזה ימים הוא בוחר לשבץ בימים א' עד ה', משמרת שישי בוקר במידת הצורך של המוקד).


קראתי והבנתי ואני מעוניין להמשיך
עלייך לסמן כי קראת והבנת לצורך המשך הקריאה
הגשת מועמדות יש לעבור תהליך משאלות נפוצות ועד הגשת המועמדות באישור קריאה

יש חשיבות גבוהה לתפקיד הסוקר בחברת M.I.S, מי שיבחר לתפקיד חייב להיות אחראי מחויב ומהימן משום שהוא מהווה את ערוץ הביקורת עבור מגוון רב של ארגונים ורשתות מהמובילים בארץ. איסוף המידע של הסוקר משפיע על החלטות חשובות של ארגונים לצורך שיפור רמת השירות שלהם. משינוי מדיניות ועד השפעה ישירה על העובד שאותו סקרתם- על הבונוס שלו, קידומו ולעיתים אף על המשך העסקתו. הפרופיל אותו אנו מחפשים מאוד מדויק ומותאם לצרכי התפקיד, במידה ולא תתאים לתפקיד המוצע אנו נשמח לשמור את הפרטים שלך לתפקידים אחרים שיכולים להתאים לך.

למעבר הגשת מועמדות לחץ כאן