חווית שירות ללקוח

סקר שביעות רצון

לקוחות מתקשרים אליכם ללא הרף ואתם מספקים לכם שירות טוב ככל שאתם יכולים, או כך לפחות אתם מקווים. לקוחות מגיעים אליכם לעסק, נכנסים אליכם לאתר, מבצעים מולכם אינטראקציות עסקיות שונות ואתם שוב מספקים להם את השירות הטוב ביותר שאתם יכולים, בכדי להבטיח להם את חוויית הצרכנות הטובה ביותר, או שוב, כך לפחות אתם מקווים. אבל מה באמת חושבים הלקוחות שלכם? האם הם שבעי רצון מהמוצרים שלכם, מהשירות שלכם ומכם? בדיוק למטרה זו נועד סקר שביעות רצון או סקר שביעות רצון שירות לקוחות.

מה בוחן סקר שביעות רצון הלקוח?

לכאורה, לפי שמו, ניתן היה להניח שכל מטרתם של סקרי שביעות רצון לקוחות היא לברר איתם האם הם שבעי רצון מכם ומהשירות שלכם, אלא שמידע כזה לא יוכל לסייע לכם בדבר. סקר שירות לקוחות הוא סקר שבנוי משורה של שאלות חכמות מאוד, שמטרתן היא להבין בדיוק ממה מרוצה הלקוח, ממה הוא לא מרוצה ומה חסר בכדי שהוא יהיה מרוצה. אבל עוד מעבר לכך, סקר שביעות רצון לקוחות מיועד לספק לכם מידע, שממנו תוכלו לגזור צעדים קונקרטיים לביצוע במטרה אחת ברורה: לשפר את השורה התחתונה של העסק, או במילים אחרות, לייצר יותר הכנסות, לייצור יותר מכירות ולשמור טוב יותר על הלקוחות שלכם.

איך וכל כמה זמן צריך לבצע סקרי שביעות רצון?

עריכת סקרים סביב חווית לקוח היא פרקטיקה שיש להפריד בה בין ההיבט הלוגיסטי ובין ההיבט המקצועי. ההיבט הלוגיסטי עוסק בביצוע הסקר עצמו, גיוס סוקרים, יישום פלטפורמות להתקשרות עם הנסקרים ולריכוז מידע ובאופן כללי להכין ולהוציא אל הפועל את כל הכלים הנדרשים לביצוע הסקר. ההיבט המקצועי עוסק בתכנון ובניית הסקר בצורה כזאת שתבטיח תוצאות מיטביות, שניתן לנתח אותן ולגזור מהן תובנות ומסקנות בעלות משמעות וערך. בדיוק מהסיבה הזאת, סקר לקוחות הוא לא דבר שאתם רוצים לבצע בעצמכם, אלא בליווי של גורם מקצועי המתמחה בעולם המחקר השיווקי בכלל ובתחום של משוב שירות לקוחות בפרט. לגבי התדירות הראויה לביצוע סקרים ללקוחות, ישנן מתודולוגיות שונות וסוגים שונים של סקרי חווית שירות ללקוח. ישנם סקרים שתוכלו לשגר בסמס או במייל לאחר כל אינטראקציית שירות, לרבות שאלוני משוב לקוחות וישנם סקרים שתוכלו לבצע אחת לתקופה בכדי לברר שביעות רצון כללית או שביעות רצון סביב נושא ספציפי.

חווית שירות ללקוח

למי פונים לצורך ביצוע סקר?

כפי שרמזנו בתחילה, סקר שביעות רצון וסקרים בכלל, הם כלים עסקיים בעלי חשיבות רבה מאוד בעידן הדיגיטלי והתחרותי בו אנו חיים. סקר חווית לקוח אמור לספק לכם מידע אמין ומהימן, שאותו ניתן לנתח בצורה מקצועית ולגזור ממנו מסקנות שעליהן ניתן לקבל החלטות עסקיות משמעותיות, לעיתים מכריעות גורל. מכל הסיבות האלה, כאשר אתם רוצים לערוך סקר שביעות רצון לקוחות ולבטח כאשר אתם רוצים להטמיע את כלי הסקרים ככלי עסקי בהתנהלות השוטפת שלכם, חשוב מאוד שתעשו את זה בדרך הנכונה עם הגורם המקצועי הנכון. הגורם המקצועי הנכון הוא חברה המתמחה בביצוע מחקרים שיווקיים ויודעת להעניק לכם חבילת שירות מקצה לקצה, החל בניתוח צרכי המידע שלכם, תכנון הסקרים השונים, ביצוע הסקרים בצורה מיטבית וחלקה וכמובן ניתוח הנתונים וגזירת תובנות בעלות ערך, שעל בסיסן תוכלו לקבל החלטות עסקיות חשובות. ותק, מוניטין, ניסיון, התמחות בתחום החקר השיווקי וכמובן התמחות בתחום הסקרים למגזר העסקי, הם רכיבי מפתח שאתם רוצים למצוא אצל כל ספק שירות שאתם בוחרים. קבלת חוות דעת מקצועיות מקולגות, מיועצים ארגוניים ושיווקיים ואפילו מחברות מחקר שונות, היא בהחלט דרך שיכולה לסייע לכם להגיע לגורם המתאים לכם ביותר וכדאי שגם יכיר את תחום הפעילות שלכם ואת הענף בו אתם פעילים.

חברת M.I.S מתמחה בביצוע מחקרים שיווקיים והפיכתם לכלים יישומיים מוכווני מטרה ומוטי תוצאות. החברה עובדת עם עשרות רבות של חברות וארגונים במגוון ענפים ותחומים ומבצעת עבורם סקרים עסקיים לרבות סקרי שביעות רצון על בסיס שוטף וקבוע. הצוות המקצועי של M.I.S יבנה יחד איתכם את מערך הסקרים והשאלות ויבצע עבורכם ניתוחים סטטיסטיים ואנליטיים ברמה הגבוהה ביותר בכדי שתוכלו להשיג את מטרת העל האולטימטיבית – שיפור השורה התחתונה של העסק. רוצים לשמוע עוד? צרו קשר עוד היום בטלפון 09-7666477 ונשמח לסייע.

WhatsApp
יש לכם שאלות ..?
מוזמנים לשלוח הודעה.

במידה והנכם מתעניינים במשרה לקוח סמוי/סוקר יש להיכנס ללשונית דרושים ולהגיש מועמדות.